Zgłoszenie usterki

Zanim zgłosisz usterkę sprawdź !!! Pamiętaj, każde nieuzasadnione wezwanie instalatora, będzie Cię kosztować 30zł.

1. Sprawdź kabel sieciowy
Sprawdź czy kabel jest poprawnie umiejscowiony w gnieździe karty sieciowej. Jeśli tak to przy włączonym komputerze dioda na karcie sieciowej powinna świecić się na zielono.

2. Sprawdź ustawienia karty sieciowej
Pamiętaj że po każdym przeinstalowaniu systemu Windows (Linuks) należy ponownie skonfigurować otoczenie sieciowe. 

3. Uszkodzone urządzenie rozdzielające w Twoim bloku
Jeśli przy włączonym komputerze i prawidłowo włożonym kablu sieciowym zielona dioda nie świeci się, może to oznaczać że uszkodził się SWITCH rozdzielający sygnał do Twojego bloku. W takim wypadku zadzwoń do nas 048 611 00 88.

4. Uszkodzone urządzenie dostępowe dla całego Twojego bloku
Jeśli dioda na karcie sieciowej świeci na zielono i jesteś pewny że masz poprawnie skonfigurowany komputer, może to oznaczać że jest uszkodzone urządzenie dostępowe dla Twojego bloku. Prosimy o telefon 048 611 00 88 .

5. Uszkodzenie serwera głównego lub brak dostępu do sieci spowodowany awarią naszego dostawcy
To najrzadsze z możliwych uszkodzeń. Niemniej jednak może się zdarzyć. Prosimy o kontakt 048 611 00 88 .

6. Brak opłaty za Internet
Istnieje również możliwość iż brak dostępu do sieci spowodowany jest niezapłaceniem przez Ciebie rachunków - pamiętaj że płacimy zawsze z góry do 10 każdego miesiąca.